Visning!

Hej alla!
Dagen idag har bestått av visning hela dagen! Vid tio samlades vi i skolan med alla modeller för att börja fixa dem till kvällens visning med Grazette :)
Vi började med att färga håret på modellerna, jag började dock med att klippa för att jag skulle klippa så mycket.
Sedan färgade jag håret på honom med grazettes färg 5G som är en brun varm färg som passade min modell perfekt!
Jag hade en kille som heter Calle som modell. Jag valde som sagt att färga han från ljus till mörk samt att klippa av han håret! Blev sjukligt nöjd och fick till och med applåder av publiken när min modell blev presenterad! Kändes roligt :)

Här har ni före-och-efter bilder!

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0