Torsdag

Hej:D
Idag var det alltså dags för våran redovisning på hantverken, jag och en tjej som heter Amanda i klassen redovisdae om 40-talet. det höll på i ca 30min och innehöll info om samhälle, mode, inredning och mycket mycket mer.
det gick helt okej, hoppas läraren tyckte likaså;)

Efter det var de lunch och möte med projektarbetsgruppen. senare åkte jag, paddy och Kåhå från naturbloggen på shoppingrunda, vi köpte saker inför projektarbetsdagen då detta arbete ska avslutas.

Efter skolan har jag tillbringat stor del i solen, satt med lite skönt folk utanför kyrkan, i parken och steeeekte lite, kalasfint!
Även hunni med att träna.

Nu blire sängen och ladda inför praktiken, 9.15 kommer första kunden.
Gonatt

Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0