Tisdag!

Helvetes tisdagen är över!
Vi började 8.15 med samhäll där vi skriver den där förbannade uppsatsen som jag aldrig kommer bli färdig med känns det som :p
Efter det hade vi lektion med Ingrid där jAg klippte klart skägget på min docka så jag blev HELT färdig med betingen hos Ingrid, skönt :) efter det gjorde jag en kort fest frisyr som jag lämnade in till Anneli. Så lite fick jag gjort idag iallafall :)
Efter de hade vi håltimma som alltid på tisdagar mellan 11-13. Vid ett hade vi idrott där jag Inte va med idag för jag glömde kläder :/ dom andra spelade iallafall brännboll i det fina vädret :)
Efter det va det svenska som stod på schemat där vi pratade om det svenska språket och hur det förändrats genom tiderna. Vi fick även Veta våra betyg på nationella proven som vi gjorde för någon vecka sen! Det gick bra för min del iallafall :)

Dagen slutade vid 15.00 och nu är jag hemma! Ska nog lägga mig i solen en stund innan det är dags för träning :)

PUSS // Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0