SNART HELG!

Hej på er!
Snart är det ju faktiskt helg igen, det är ju skönt :)
Onsdag idag, då vi började med samhäll. Där håller vi just nu på med ett arbete där vi ska skriva en uppsats om något samhällsämne (valfritt). Det är ganska roligt faktiskt! Jag skriver om plastikoperationer.



Efter det hade vi Anneli där jag idag rullade permanent! Ett huvud kvar, sen är jag KLAAAAAR! Med permanenten iallafall ;) haha!
Många åker till napa på fredag, men inte jag! Jag kände att det inte är värt att slänga ut dom pengarna.. Men jag ångrar lite nu i efterhand att jag inte bokade, när alla andra börjar tagga nu :p

Hoppas att ni alla har haft en go dag! Glöm inte delta i vår tävling där ni har chansen att vinna ett presentkort på H&M till ett värde av 700:-.


/// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0