Resfeber!

Hej!
JAG HAR RESFEBER!
är allvarligt skitnervös inför fredagens flygtur till Cypern, blir smått tokig:s

Förutom att ja tror vi kommer störta och att ja är sämst på att packa så har ja även hunnit med lite skola idag. samhhäll och hantverk stog på mitt schema idag, de gick galant med både de ämnena!. efter det var de lunch innan gymnasiets sista kundpass.

Men då ja skulle hem till Eksjö för möte på banken så hade ja alltså inget sista kundpass. vart på möte om försäkringar och pensionsfrågor inför min jobbstart. det gick kanon, känner att läget är under kontroll på den fronten:P

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan min polare kommer och ska kräva mig på en kopp, bäst att sätta på nytt dirr;)
Ha de fint!

Filip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0