Onstag.

Go kväll:D
Onsdag idag vilket betyder lång dag, 8.15-16.00.

Började dagen med samhäll, chillade rätt mycket deg där för att vara ärlig:P
kommer få jobba stjärten av mig nästa vecka dock, är ju borta veckan efter de ju då det är kristihimmelfärd och jag åker till Cypern:D

efter samhäll har vi haft hantverk hela dagen, ligger lite efter där oxå, så jag har fullt upp sista tiden inför studenten så alla betyg blir som jag vill;)

Är alltså lite panikslagen över detta men ändå hyfsat lugn då mina lärare vet att ja jobbar bäst under press. bara att det ska finnas tid. men vill man så finner man tid, OCH JAG VILL.

Imon har vi en stor redovisning/kursavslutning i endel av hantverkskurserna. ska redovisa om 40-talet.
Men nu är det dags att äta, precis tränat klart. seeeeeg.se

Ha de fint!
Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0