Onsdag

God sol!?
hahaha, kanske inte går att säga så memen..

Solen skiner och det gör även jag!, är nämligen klar med näääääästan allt skolarbete nu, känns så j*vla gott!
Så studenten känns väldigt nära nu;)

Annars idag har vi jobbat med våran sista uppgift i samhällen där vi skriver om ett valfritt ämne. jag är nästan klar, har bara mina egna tankar och åsikter kvar att skriva, men de är ju inget som är svårt, bara skriva vad man tycker&tänker osv.

Efter samhällen var det hantverk på schemat, där gjorde jag en kort festfrisyr som jag lämnade in på bedömning, efter de så tog ja de lugnt då jag är klar med Annelis del..

När klockan slog 11 så slutade vi!, endel stack hem, andra gick och åt innan. rätt skönt med kort dag såhär mitt i veckan;)
Ut och sola står på schemat nu!

Ses
Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0