Onsdag!

...eller är det torsdag? Jag är helt veckovild nu förtiden. Det är så mycket som händer runt omkring att man inte riktigt har tid att tänka efter.
Idag började vi vid  8.15 med samhäll, där vi ännu en gång fortsatte med den där jäkla uppsatsen. Men det börjar faktiskt räta ut sig för min del. Haha! Efter det hade vi hantverksteknik där jag rullade mitt sista permanenthuvud föralltid! (i skolan iallafall) Kändes skönt! När jag var klar med det gjorde jag även min sista kort afton frisyr i skolan. Usch, känns knäppt att säga så! VILL INTE säga så egentligen, för lite ångest har man ju. 
Efter det slutade vi! Vi har ju egentligen kundpass på onsdagar, men eftersom att vi var i Göteborg för ett tag sen med klassen fick vi kompa ut det mot vårt kundpass. Så idag slutade vi vid elva :)

Imorgon är det torsdag igen, och snart helg igen! Imorgon börjar vi vid 8.15 med hantverkslektion med Nina! 

Ha en fin kväll!

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0