Intervju med Emelie Lind, nuvarande elev på Brinellgymnasiet.





Vad heter du?
Emelie Lind
Vilket program går du? Handelsprogrammet
Läser du några individuella kurser? Jag läser psykosocialt arbete och samhäll B just nu , och har tidigareläst matte B och exponering som individuella kurser.
Hur ser en typisk dag på handel ut? En vanlig dag på handels är inte så speciell, men ofta har vi någothandelsämne där vi tex bokför eller läser om inköp osv.
Är handels programmet som du tänkt dig att det skulle vara? Motivera. Ja det är det ungefär, menplugg nu i slutet än vad jag trodde att det skulle vara.
Varför valde du handel? Jag valde handel fär jag inte va säker på vad jag ville bli i framtiden, och det är enbred utbildning. Hade jag valt nu hade jag nog valt en annan linje
Vad ska du göra efter studenten? Jag hoppas på att få ett jobb!
Vad är ditt mål i livet? Har väl inga speciella mål, men att få ett jobb man trivs och bli lycklig kanske? 

Sju random snabba:
Svart/vit  
Skägg/mustash 
Hemmakväll/utekväll
Gå i skolan/jobba
Dator/tv 
Chips/popcorn
Cola/fanta


Av: Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0