Go dag!

Hej sötnosar!
Idag började jAg vid 8.15 med samhäll där vi fortsatte skriva våra uppsatser. En sjukt krånglig uppsats om jag får säga det själv! Vi ska skriva den på ett speciellt sätt och det gör det hela krångligt för mig :p men men, det ska väl gå det med ;)

Efter det skulle vi haft lektion med Anneli, men så blev det inte ;) när vi alla kom upp till salen började vi prata allihopa med Ingrid och Anneli om gårdagens visning och livet i allmänhet. Detta slutade med en mys frukost inne på lärarnas rum! Så mysigt! Sånt kan behövas ibland ska jag säga. Ett avbrott liksom :)

Efter det slutade vi för dagen då vi fick kompa ut kundpasset som frisör brukar ha på onsdagar mellan 12-16. Så då passade jag på att gå till stylisterna och få mina naglar förlängda! Detta var mycket uppskattat av mig kan jag säga.. Mina naglar va kaoz innan ;)

Slänger in en bild på dagens frulle :)

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0