Ayia Napa

Gokväll!
Som ja skrev igår så ska ja nu sammanfatta min studentresa lite kort.

Dagen innan var jag så himla stressad. jag visste att jag låg lite efter med endel saker i skolan så de va att stå och jobba klart i sistsa minuten, lite typiskt mig att stressa in i de sista:p
men de gick kalas;)

Folk smsade hela kvällen för dom visste hur nervös jag var, så det tyckte jag va jättegulligt av dem:D
Men flygturen gick jättebra och vi landade som på bomull..

in i bussen som skulle ta oss på 45minuters busstur till Napa och Tsokkos Holiday 2 där vi skulle bo de 7kommande dagarna.

Sen var det nästan fest konstant i en vecka, inte så sugen på att dansa och festa på ett tag nu, blir inget innan studenten:P

Så efter en vecka med sol&bad, shopping, fest och dans så var det rätt skönt att komma hem till Sverige igen.
JUST DE!, jag passade på att tatuera mig oxå, så nu har ja den lilla kamelen Nappaah på tån resten av livet;)


---------
Idag var det skola igen, länge sen sist.
samhäll, hantverk, idrott och svenska stog på schemat idag, dagen gick ovanligt fort och dagen var slut 14:55

Imon blire kort dag, slutar 11:30, kommer kännas kanon imon tror ja;)
Nu ska ja sova lite, börjar nog få lite migrän:/

Gonatt
Filip

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Skulle du kunna berätta lite om hotellet?Funderar påatt åka dit :)

2013-04-22 @ 22:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0