Tisdag!

Hej alla!
Såg att mitt inlägg från igår inte kommit upp, utan fortfarande låg sparat i utkast idag. Så jag slängde upp det med nu när jag ändå satt här. Om ni undrar varför det är ett måndags-inlägg på en tisdag liksoooooooooom ;)

Idag är det som sagt tisdag vilket innebar att vi började vid kl 8.15 och slutade 14.55. Vi började med samhäll där vi just nu håller på med brott och straff. Efter det hade vi modellpass på Ingrids lektion. SÅÅÅÅÅ synd att min kamera valde att lägga av idag, för jag gjorde en stoooooor förändring på en kille. Han hade den långa "Nässjö frisyren" som alla killar i nässjö har just nu. Ni vet den där där allt är långt bara liksom bara hänger? Iallafall, det klippte jag av till en snygg frisyr. Gjorde den klassiska rakat på sidorna och långt där uppe! SÅÅÅÅÅ SYND att jag inte kunde fota, för det blev en SÅÅÅHÄÄÄÄÄR stor förändring! :D 

Efter det hade vi hål fram till idrotten vid kl 13.00. Den höll på till typ kvart i två och sedan började svenskan vid 14.00 - där vi idag gick igenom inför nationella proven som vi har snart. Vi fick massa viktiga papper och gick även igenom allt man behöver veta inför det nationella. Sen fick vi tillbaka några gamla uppgifter som blivit betygssatta osv :) För min del gick det bra! Men inte 100% bra, men ändå bra. Har hög press på mig själv nu när det är så lite tid kvar kan man säga ;) 

Hoppas att ni andra haft en bra dag! För det har jag haft :)

Puss puss // Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0