Onsdag!

Hej igen!
Blir ett sent inlägg idag då jag precis om hem från Jönköping. Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Började vid 8.15, men inte med samhäll idag som vi brukar. Utan jag hade genomgång på matte B kursen som jag läser som utökad kurs. Så jag fick lov att skippa samhällen idag för att kunna vara med på matten, då vi har prov på fredag. 
Efter matten hade vi hantverksteknik med Annelie! Idag övade jag på att föna en vanlig fön. Det gick bra, och jag satte ännu ett VG. Känns skönt! Dock är det långt kvar innan jag har mitt slutbetyg. 
Efter det hade de andra kundpass medans jag hade Matte B igen, där jag skrev ett prov som jag missat. Två matte prov på en vecka </3 Svarade på typ en fråga.. Såååå det kommer inte gå så värst bra :(
Efter det så slutade jag för dagen. Skön dag!

Imorgon är det torsdag, en dag kvar tills helg igen :D Dagen imorgon börjar vid 8.15 med modellpass! :D
Nu ska jag sova!

Godnatt :)

// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0