Måndag, ny vecka!

Hej på er!
Idag hade jag bara en lektion vid kl 11.15, men när jag kom till skolan fick jag veta att den var inställd. Inte sådär jätte roligt kanske :( Men tycker mer synd om de i klassen som åker från andra städer! Jag bor ändå i Nässjö så för min del var det ändå ganska lugnt.
Plus att idag hade jag utvecklingssamtal vid 11.55, så just idag var det verkligen lugnt för mig :) Utvecklingssamtalet gick mycket bra och det är nu gött att ha det överstökat! Man har ju ändå alltid en liten nervositet inför utvecklingssamtal, även att man vet att man inte har bra närvaro och har skött sig i allmänhet. Haha!
Imorgon är det tisdag och jag har då redovisning i samhällskunskapen tillsammans med Vicki. Vi ska redovisa om bloggar och hur de påverkar oss och samhället. Det är ganska lätt, så är inte orolig :)

Såg att det endast var 6st som hade sökt till frisörprogrammet nu på första valet. Så se till att få med er alla polare och sök till världens bästa program! :D

Ha en go dag!

// Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0