Måndag igen!

Usch vad segt med måndag igen! Men då min måndag inte är särskilt jobbig så klarar jag mig. Har ju bara en lektion vid 11.15 på måndagar. Så det är rätt skönt :) Därför har jag inte så mycket att skriva om en dag som idag. 
Därför slänger jag upp en bild på en fön som jag gjorde förra veckan, men som jag inte hann lägga upp. Denna gjorde jag på Ingrids lektion i Tisdags, där vi som vanligt jobbar med betingen. Jag valde att öva på en klassisk herrfön "lådan" som den så fint kallas ;) 
Det man ska tänka på är att den ska vara så fyrkantig som möjligt, alltså som en låda. Håret fönas alltså som en fyrkant.. Hmm, dålig beskrivning där ;) 
Men som ni ser på bilderna så är han inte särskilt rund i den yttre formen. Denna fick jag VG+ på, då jag hade några toppar som stack ut lite här och var. 






Imorgon är det tisdag igen! En dag närmare helg och en dag närmare studenten!!!! :D Vilken känsla... 
Hoppas att ni alla har haft en go helg. 


// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0