Fredag, och påsklov!

Hej alla!
Den efterlängtade fredagen är äntligen här. Så himla skönt! Dagen idag har bjudit på praktik, vilket var riktigt roligt idag. Hade roliga kunder och roliga uppgifter :) Sen på lunchen åt jag ute-lurre med mamma, mammas pojkvän och mammas kollega. Riktigt trevligt! Så idag är en bra dag! 

Snart ska jag bege mig till sportlife för lite träning! Senare ikväll  blir det att gå och titta på två st i min klass som har satt upp en hår-modevisning på hotellet! :) Givetvis kommer kameran vara med, så bilder kommer upp i helgen!

Annars tar vi på segymnasiet påsklov nu! Hoppas alla ni läsare får ett riktigt skönt lov, och vilar upp er ordentligt. För det ska vi iallafall göra! :)

// Amanda.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan!

Jag letar efter Frisörer/stylister som kan hjälpa till vid en "modefotografering" där det är balklänningar och brudklänningar som ska fotograferas! Behöver någon eller några som kan fixa hår och smink på modelerna! Kanske är det så att några av er som läser frisör och även de som läser stylist kanske kan vara intresserade! Fotograferingen ska ske om två veckor i Aneby och Tranås! Är det någon som är intrsserad får han/hon mer än gäran maila mig på [email protected] för mer information mm.

Mvh:Frida

2012-04-01 @ 15:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0