Skolstart!

Hej allihopa!
Nu är vi tillbaka i skolan efter ett mycket skönt jullov! 
Igår började vi för att vara exakt ;) Idag har vi endast haft en lektion, eller ja. Vår andra lektion som egentligen skulle vara kundpass städade vi på, så vi fick sluta vid ca kvart över ett idag istället för fyra. Så det var riktigt skönt!
Innan städet hade vi lunch och innan dess hade vi lektion med Annelie. Vi fick jobba självständigt och jag gjorde en kort fest frisyr, som vanligt kan man säga. Idag blev det inget av min frisyr, så det slutade med att jag rufsade runt hela frisyren när den var färdig, för den blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. Därför får ni inte heller någon bild, för den blev verkligen SKIT ful ;) Haha!

Här har ni vårt preliminära schema för våren, som börjar nästa vecka. 



Kan nog leva med detta schema! ;) Dock ska jag personligen ta bort småföretagande kursen och lägga till något annat ämne där. Ska prata med vår syo om detta snarast möjligt!

Hoppas att alla har haft en kanon skolstart! 

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0