Onsdag!

Godkväll!
Idag var det onsdag, mitten på veckan! Dagen idag bestod utav en sak; egen hårvård! Det innebär att vi får fixa varandras hår hur vi vill, gratis :) Det är hur härligt som helst! Eftersom att jag färgade mitt hår förra veckan så klippte jag mig idag istället. Toppade bara lite på längden, så ingen större skillnad direkt.
Efter det beställde vi pizza som vi åt uppe på salongen :)
Sen kom Nina (en av våra frisör lärare som även är stylist lärare) och frågade om någon utav oss kunde vara nagelmodell åt stylisterna. Jag blev överlycklig och tackade ja! :D Så nu har jag långa fina naglar som Fanny Sköld och någon mer gjorde på mig :)

Imorgon ska vi till Parkskolan i Bodafors som jag berättade häromdagen.
Önska oss lycka till! :)

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0