Måndag!

Hej på er!
Idag var det måndag igen, vilket innebär en endaste lektion för min del. Då jag inte läser småföretagade som bland annat Filip (som också skriver denna blogg) läser. Detta innebar att jag idag började vid klockan 11.15 och slutade vid 12.05. Skönt! Men kan erkänna att det känns rätt onödigt att åka in till skolan för en lektion ;) Men men så är det. 
Imorgon är det tisdag och då börjar jag vid 8.15 med samhällskunskap. Där vi idag började att prata om media! Det är riktigt intressant och roligt att läsa om. Vi gjorde bland annat en statistik på hur mycket vi använder media dagligen. Jag vill inte ens säga hur många timmar det blev ;) Haha, blev lite för mycket om man säger så.... *tystnad* höhö

Tänkte visa er schemat som gäller den här sista terminen. Vet att jag la upp det för ett tag sen men det var ju bara ett preliminärt schema, och det ändrades endel efter det. Här är mitt slutgiltiga schema för den här terminen iallafall :) 




Om man då jämför med vår kompanjon Kalle, som går natur så har vi det ganska slappt! 
Dock är Kalles schema ganska slappt också om man jämför med andra som går natur. Men som sagt, vi går sista terminen och har läst färdigt många kurser som gör att det blir lite sovmorgon och håltimmar här och där. 





// Amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0