Denna vecka:

Hej på er!
Idag var det tisdag, vilket innebar denna veckans "jobbigaste" dag ;) Dagen började med samhällskunskap där vi pratar om sociala medier, så som bloggar, facebook, twitter osv. Ganska intressant faktiskt :) 
Sedan hade vi hantverksteknik med Ingrid där vi övade på att föna! Jag fick inte med någon bra bild på mitt resultat då mitt resultat dels inte ens blev bra och dels så blev bilderna blåa när jag tog korten. Konstigt? Jaja, får kolla upp detta. Iphone </3
Efter det hade jag håltimma till klockan ett då idrotten började. Sedan har vi i vanliga fall svenska, men den var inställd idag. Eller ja, inte inställd men vi fick jobba hemma. Vilket var underbart! Slutade vid 14.00 idag :)

Imorgon har vi projektarbetsdag, vilket innebär att vi ska jobba med våra projektarbeten hela dagen. Vårt projektarbete är ju då den här bloggen :) Så jag tänkte blogga lite, intervjua några personer och publicera det samt skriva lite på en rapport som vi ska lämna in i slutet av projektarbetet. Så det är vad jag ska roa mig med imorgon ;)
På torsdag har vi friluftsdag! Där vi fick välja vad vi ville göra, jag har valt att dansa zumba! (Så slipper man träna på kvällen, skit smart ;) hihhi) Så det är det enda jag har den dagen. Skönt!

På fredag är det praktik igen! Så vi har en riktigt skön vecka den här veckan. Nästa vecka är det ju sportlov! Hur skönt är inte det? Det är verkligen välbehövligt kan jag säga.

Hoppas ni får en lika skön vecka som jag! 

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0