Valborg

Go midda:)
Valborg idag=LEDIG!
Känns sjukt gött.

Dock så har min dator lagt ner och jag har jättemycket skolarbete att göra innan jag åker till AYIA NAPA om 11 dagar, så de e är lite kaos just nu:P
SÅ nu sitter ja uppe på pappas jobb på Ing2 i Eksjö. så de löste sig men ändå väldigt frustrerande. man klarar sig verkligen inte utan datorn..

Eller igentligen gör man väl de men inte nu när de gäller skolarbete. att mitt internet på mobilen tog slut idag gjorde ju inte de hela lättare. behöver ju verkligen internet nu för att kunna avsluta mina studier.

Annars så blire lugnt ikväll, studentfest i Nässjö iofs, men då ja laddar in för Cypern så tror ja nog att ja skippar den ikväll och umgås med mina vänner i Eksjö istället, lite god mat, nåt gott attt dricka och härligt sällskap, minst lika bra som "skaka rumpa";)?

Nu måste ja försöka bli klar med arbetet om 40-talet, önska mig lycka till!

Ha en bra valborg:D
Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0