Torsdag!

EN dag kvar till helg, långhelg dessutom! Så himla skönt :)
Idag har vi haft en lektion, som var Ninas där vi jobbar med kultur och stilhistoria samt långhår. Jag valde att jobba med långhår idag :) Så gjorde klart mitt näst sista arbete hos henne, så nu är det alltså bara en uppsättning till som ska bli klar sen är jag färdig på den biten. Känns skönt! :)

Så idag började vi alltså vid 8.15 och slutade vid 11.00
, riktigt skönt! Imorgon är det praktik hela dagen och sedan helg ända tills på onsdag :) Jag älskar att vara ledig! :D På måndag är det studentfest också, vilket gör det hela liiiite bättre! 

Vad ska ni hitta på under dessa lediga dagar? Själv åker jag till Halmstad imorgon med min pojkvän över helgen. Kommer bli riktigt roligt :) Ska försöka att hitta ett par balskor, då jag ännu inte hittat det. Börjar få liiiiite panik nu kan jag säga... Men det är ju ett tag kvar ändå ;)

Hoppas att ni har haft en bra dag! PUSS

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0