Tisdag!

Hej på er!
Idag blev det ingen "helvetes tisdag" som det brukar bli. Vi frisörer -09 hatar tisdagar för vårt schema är så "jobbigt" denna veckodag. Egentligen är det nog en slapp dag för många andra på skolan men om man jämför tisdagarna med våra andra veckodagar så är tisdagar mkt jobbiga. 
Dagen började vid 8.15 med samhäll där vi just nu håller på och ska fördjupa oss i varsitt ämne (som ska ha med samhäll att göra då ;) och sedan skriva en högskoleuppsats om det. Ska bli intressant, och det kan ju vara ganska bra att veta hur man skriver en uppsats på högskolan. Eller vad vet jag.... 

Efter det hade vi modellpass där vi idag skulle klippa en kille. Jag klippte Robban som jag brukar göra ;) Idag tog jag även lite före-och-efter bilder på honom.. 

Här är före-bilder:









Och såhär blev han efteråt:










Efter modellpasset hade jag och några till håltimma, och efter det var det idrott som stod på schemat. Där vi idag spelade badminton! Jag sög... :p 

Nu ska jag äta mat! Ha en bra dag :) 

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0