Nationellt prov!

Hej på er!
Idag var det dags för vårt absolut sista nationella prov någonsin! Denna gången var det i Svenska B. Det gick faktiskt rätt bra för min del, det kändes helt okej. Sen eftersom att det var det sista ever så kunde man ge allt man kunde på detta, då det nu inte är långt kvar till stuuuuudeeenteeen! :D
Efter det nationella slutade vi faktiskt! Så idag började vi vid 8.30 och sen fick man ju då gå när man var klar, och jag var klar vid 9.45. Så idag slutade jag alltså vid kvart i tio, skönt! :) 

Imorgon är det onsdag, veckans mittpunkt! Snart helg igen ju? :)
Veckorna bara susar förbi, men det är bra så jag klagar inte! :D

Hoppas att ni har en bra dag!

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0