21

Go kväll:)
Nu är vi somsagt tillbaka igen:)

lite smått segt att stiga upp när klockan ringde vid 6 idag men de gick de me.
Började dagen på träcentrum med samhäll, skriver lite om brott&straff. efter det var det hantverkslektion där jag blev klar med min skäggklippning. kändes väldigt skönt, bara klassiska herrfönen kvar där innan jag är helt klar med Ingrids delmoment.

Efter det var de rätt chill eftersom jag och Vicki var ensamma på småföretagande, gjorde inte ett skit typ, prov på måndag, känner mig redo;)

lite lunch på de innan de idrotten och svenskan. dagen avslutades vid strax efter 14.

Har gått och blivit väldigt förkyld nu med, känns sådär om ja ska vara ärlig..
Hockey och alvedon nu!

Filip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0