22.30

Godkväll på er!
Ja nu är vi äntligen igång med bloggandet efter mycket om och men. Detta ska då (vilket ni kanske redan förstått) vara vårt projektarbete nu i trean. Ett projektarbete är som ett slutligt arbete som alla treor gör innan de går ut gymnasiet.

Min dag idag har sett ut precis som Filip skrev innan. Vi går ju i samma klass och jobbar tillsammans med detta projekt, så därför ser våra dagar lika dana ut :)
Imorgon är det dags för praktik! Då är våra dagar alltifrån lika eftersom att vi är på två olika salonger i två olika städer. Jag är på Salong Alervalls i här Nässjö! Där jobbar jag ihop med bland annat en tjej som heter Tanja som tog studenten förra året från frisörprogrammet på Brinellgymnasiet i Nässjö. Jag hade tänkt att försöka hinna med en liten intervju med henne imorgon. Så håll utkik efter det imorgon kväll! :) 

Nu måste jag gå och lägga mig! Börjar vid klockan nio imorgon på salongen. Min första kund imorgon är en kille som vill slinga håret. Sen har jag fullt med andra kunder hela dagen fram till att jag slutar vid 17.00. 

Godnatt! // Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0