Värd dag?

Hur värd va inte denna dagen då?

Stiger upp vid 06:30 o slänger mig i duschen och äter frulle i duschen(!)
försenad som vanligt, lagom till att ja ska åka får jag följade mess från Emeli i klassen:
- Första lektionen inställd, sprid vidare:*

-.-

Så ja gick o la mig igen, började ju inte förens 10:30
så vi 10 satte ja mig i bilen för att åka till skolan. I bilen blir ja påmind om att vi ska prova studentmössor idag!, och att lektionen efter är inställd..

Denna dagen</3

Så dagen bestod av lite kaos o stress, underbara utprovningen av studentmössan, tagga student!!!
Så nu är ja hemma igen efter en tur på stan, kände att ja var tvungen att köpa mig nåt
så köpte två nyaöronhängen(Y)


redo för studenten 2012:)

Kramar o Kyssar
Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0