Lov

Halloj, de va inte igår!

Vi har ju höstlov nu, därav den dåliga updateN
Men lite får vi gjort ändå,
Jag gjorde faktiskt högskoleprovet i lördags!.

Vet inte riktigt om ja skulle skratta eller gråta. Asså de va ju inte roligaste man gjort men heller inte så jäkla tråkigt asså.
De tog ju sin lilla tid, höl på mellan 08:30-16:15, hade några raster men tror att den effektiva provtiden var runt 4h och 45min.

Varför gör man då högskoleprovet?

jo för att om betygen inte räcker till för den utbildningen du vill söka till senare efter din gymnasietid kan ett bra resultat på högskoleprovet hjälpa.
Nu har ja ju rätt klart för mig vad ja ska göra i framtiden men jag gjorde de mest för att testa på de, sen så vet man ju inte vad som händer i framtiden så jag tror att det är ändå rätt bra att gjort de.

Högsta poäng är 2.0, alla rätt.
Jag hade ungefär 0.8...
inte riktigt  bra kanske men helt okej för första gången tycker jag:)

Nu ska ja ta igen förlorad sömn
GoNatt
Filip:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0