Dålig uppdatering!

Godkväll!
Ber om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering nu det sista. Men ibland är det så att man inte riktigt hinner med allt man vill, och då blir det såhär. Men nu är jag på g igen!
Idag är det torsdag och vi började dagen med hantverksteknik. Får ordinarie lärare var inte där idag så vi hade en vikarie. Hade lite snabb genomgång på kulturhistoria, idag handlade det om barocken. Mycket intressant om ni frågar mig :) Se fick vi göra frisyrer på varandra som skulle vara inspirerade av den tiden. Min frisyr blev skit kass! Där med kommer det ingen bild på det ;) Haha!
Men slänger upp lite gamla bilder på en frisyr som Filip gjorde förra veckan på kundpasset. Ni får ursäkta de dåliga bilderna, Filips starka sidor är tydligen inte fotografering ;)







// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0