Torsdag 8/12

Goddagens! 
Eller godkväll kanske man ska säga? Idag är det torsdag och därmed snart helg :) Dagen idag började vid kl 8.15 med hantverksteknik med Nina. Vi övade på en uppsättning som kallas svinrygg. De började med det förra veckan men då var jag sjuk, så mitt resultat blev inte direkt det bästa. Men jag är riktigt nöjd för att vara första gången! Men som sagt, titta inte för mycket på denna bild för det är inte riiiiiktigt såhär en riktigt snygg svinrygg ska se ut ;)
Jag valde även att forma min dockas lugg lite med en våg längst fram. Vet inte om jag tycker att det var snyggt eller inte, men men ;)






Efter hantverken hade vi lunch och efter det hade vi svenska. Som jag fick gå ifrån då vi hade studentkommitté möte, där vi idag vek inbjudningarna till balen! Det är nära nu! :D
Imorgon är det äntligen freeeedag, så skönt! 

// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0