Blogg.se

Ja ännu en gång går det inte att lägga upp bilder här på bloggen. Detta beror som vanligt på strul med blogg.se. Ber om ursäkt för detta, men så är det!
Dagen idag har bestått utav att jag först hade inställd samhäll pga att jag gjort klart arbetet som vi jobbar med redan! :)
Så började vid klockan 10 idag då det var lucia tåg i aulan! Mycket fint :)
Efter det skulle vi haft religion men det hade vi inte heller då det bara var en sån liten stund kvar av den att det inte var lönt! Efter det var det svenska, där vi idag pratade om August Strindberg! Vi såg nån film om han och skrev lite. Jätte tråkigt om jag får säga det själv!
Efter det var det lunch på schemat, där det idag serverades grillburgare :)
Sen var det idrott där vi lekte lekar. Eller ja, vi lekte en lek. Flaggan eller vad den hette, mitt lag sög dock så det sög!
Mer än så har vi inte hunnit med. Jag pluggar just nu som en dåre inför provet vi har hos Nina på torsdag om olika epoker.
Hoppas att blogg.se åtgärdar bild-problemet snart!


// Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0