5/12 - snart jul! :D

Idag var det visst måndag igen!
Helgerna går alldeles för fort när man har roligt. Tur att vi inte har världens jobbigaste dagar på frisör då ;)
Idag började vi 09.20 med hantverksteknik med Ingrid, då vi fick göra lite vad vi ville. Jag valde att klippa klart min skägg docka. Där klipper vi skägget på dockan i olika klippset, och idag gjorde jag det sista man ska göra, vilket är lika längder. Tog tyvärr ingen bild på det då jag inte hade telefonen tillgänglig!
Efter hantverken hade vi lunch, där det idag serverades spaghetti med köttfärsås! Efter det hade vi religion där vi just nu ska fördjupa oss i ett ämne som har med etik att göra. Jag jobbar tillsammans med en tjej i klassen som heter Vicki :) Vi ska skriva om alkohol och droger! Riktigt intressant och roligt faktiskt, även om det inte låter så ;)

Imorgon är det tisdag och en dag närmare jul! :D 
Börjar 8.15 imorgon med samhäll! 

Godnatt! :)

// Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0